Tramindui i rilevatori di fumu cablati èrilevatori di fumu alimentati da batteriebisognu di batterie. L'alarmi cablati anu batterie di salvezza chì ponu esse rimpiazzate. Siccomu i detectori di fumu alimentati da batterie ùn ponu micca solu travaglià senza batterie, pudete avè bisognu di rimpiazzà e batterie periodicamente.
Pudete rimpiazzà e batterie di l'alarma di fumu seguitendu sti passi simplici.
1. Eliminate u detector di fumu da u tettu
Eliminate udetector di fumuè verificate u manuale. Sè vo rimpiazzà a bateria in un detector di fumu cablatu, avete prima disattivà u putere à u circuit breaker.
In certi mudelli, pudete semplicemente torce a basa è l'alarma. In certi mudelli, pudete bisognu di usà un cacciavite per sguassà a basa. Se ùn site micca sicuru, verificate u manuale.
2. Eliminate a vechja batteria da u detector
Appughjà u buttone di prova 3-5 volte per fà chì l'alarma liberà a putenza residua, per evità l'alarma di difettu di batteria bassa. Prima di rimpiazzà a bateria, vi tuccherà à sguassà a vechja batterie. Nota s'ellu si rimpiazzà un 9V o AA, postu chì mudelli diffirenti utilizanu batterie diverse. Sè vo aduprate una bateria 9v o AA, ricordate induve i terminali negativi è pusitivi cunnessi.
3. Inserite New Batteries
Quandu rimpiazzate e batterie in un detector di fumu, utilizate sempre batterie alkaline novi è assicuratevi di rimpiazzà cù u tipu currettu, o AA o 9v. Se ùn site micca sicuru, verificate u manuale.
4. Reinstall the Base and Test the Detector
Una volta chì e batterie novi sò stallate bè, mette a copertina in daretualarme di fumuè reinstallà a basa chì cullega u detector à u muru. Sè vo aduprate un sistema cablatu, turnate u putere torna.
Pudete pruvà u detector di fumu per assicurà chì e batterie funzionanu bè. A maiò parte di i detectori di fumu anu un buttone di prova - pressu per uni pochi seconde è farà un sonu s'ellu funziona bè. Se u detector di fumu falla a prova, verificate chì avete aduprà e batterie corrette o pruvate novi batterie.
Tempu di post: Aug-26-2024