L'ultimu weekend, duie cunferenze di munita di privacy anu annunziatu u futuru di a guvernanza di a criptocurrency: u mudellu di startup hibridu versus l'esperimentazione di basa.
Più di 200 persone si sò riunite in Croazia per Zcon1, urganizata da a Fundazione Zcash senza prufittu, mentre chì circa 75 assistenti si sò riuniti in Denver per u primu Monero Konferenco. Questi dui muniti di privacy sò fundamentalmente diffirenti in una varietà di manere - chì era chjaramente in mostra in i so avvenimenti rispettivi.
Zcon1 hà avutu una cena di gala cù un sfondate di mare è una prugrammazione chì mostrava relazioni strette trà cumpagnie cum'è Facebook è l'iniziu di zcash-centric Electronic Coin Company (ECC), cum'è a prova di Libra chì era largamente discutitu cù i membri di a squadra in a presenza.
A fonte di finanziamentu per quintessenza chì distingue zcash, chjamata ricumpensa di u fundatore, hè diventata u centru di dibattiti appassiunati durante Zcon1.
Questa fonte di finanziamentu hè u puntu di a distinzione trà zcash è prughjetti cum'è monero o bitcoin.
Zcash hè statu cuncepitu per sifone automaticamente una parte di i profitti di i minatori per i creatori, cumpresu u CEO di ECC Zooko Wilcox. Finu à avà, stu finanziamentu hè statu donatu per creà a Fundazione Zcash indipendente, è sustene e cuntribuzioni ECC à u sviluppu di protokollu, campagni di marketing, listini di scambiu è partenarii corporativi.
Questa distribuzione automatizata era prevista per finisce in 2020, ma Wilcox hà dettu dumenica passata chì sustenerà una decisione "cumunità" per allargà quella fonte di finanziamentu. Hà avvistatu chì altrimenti ECC puderia esse custrettu à cercà i rivenuti cuncintrali nantu à altri prughjetti è servizii.
U direttore di a Fundazione Zcash, Josh Cincinnati, hà dettu à CoinDesk chì a non-profit hà abbastanza pista per cuntinuà l'operazioni per almenu altri trè anni. Tuttavia, in un post di u foru, Cincinnati hà ancu avvistatu chì a non-profit ùn deve micca diventà una porta unica per a distribuzione di finanziamentu.
A quantità di fiducia chì l'utilizatori di zcash ponenu in i fundatori di l'attivu è e so diverse urganisazioni hè a critica primaria impugnata à zcash. Paul Shapiro, CEO di a startup MyMonero, hà dettu à CoinDesk chì ùn hè micca cunvintu chì zcash sustene i stessi ideali cypherpunk cum'è monero.
"In fondu avete decisioni cullettivi invece di participazione individuale, autonoma", disse Shapiro. "Ci hè statu forse micca abbastanza discussione nantu à i potenziali cunflitti d'interessu in u mudellu di guvernanza [zcash]".
Mentre a cunferenza simultanea di monero era assai più chjuca è un pocu più focu annantu à u codice chì a governanza, ci era una sovrapposizione significativa. Dumenica, e duie cunferenze anu accoltu un pannellu cumunu via webcam induve parlanti è moderatori anu discututu u futuru di a surviglianza di u guvernu è a tecnulugia di privacy.
U futuru di e muniti di privacy pò s'appoghjanu nantu à una tale polinizazione incruciata, ma solu se questi gruppi disparati ponu amparà à travaglià inseme.
Unu di i parlanti di u pannellu cumuni, u cuntributore di u Laboratoriu di Ricerca di Monero Sarang Noether, hà dettu à CoinDesk chì ùn vede micca u sviluppu di munita di privacy cum'è un "ghjocu à somma zero".
Infatti, a Fundazione Zcash hà donatu quasi 20 per centu di u finanziamentu per u Monero Konferenco. Questa donazione, è u pannellu cumunitariu di privacy-tech, puderia esse vistu cum'è un precursore di a cooperazione trà questi prughjetti apparentemente rivali.
Cincinnati hà dettu à CoinDesk chì spera di vede assai più prugrammazione cullaburazione, ricerca è finanziamentu mutuale in u futuru.
"In u mo scopu, ci hè assai più nantu à ciò chì cunnetta queste cumunità cà ciò chì ci divide", disse Cincinnati.
I dui prughjetti volenu usà tecnichi criptografici per a prova di cunniscenza zero, in particulare, una variante chjamata zk-SNARKs. Tuttavia, cum'è cù qualsiasi prughjettu open-source, ci sò sempre scambii.
Monero s'appoghja nantu à e firme di l'anellu, chì mischianu picculi gruppi di transazzione per aiutà à offuscà l'individui. Questu ùn hè micca ideale perchè u megliu modu per perdersi in una folla hè chì a folla sia assai più grande di ciò chì e firme di l'anellu ponu offre.
Intantu, a cunfigurazione di zcash hà datu i dati di i fundatori spessu chjamati "rifiuti tossichi", perchè i participanti fundatori puderanu sfruttà in teoria u software chì determina ciò chì rende una transazzione zcash valida. Peter Todd, un cunsultore indipendente di blockchain chì hà aiutatu à stabilisce stu sistema, hè statu dapoi un criticu fermu di stu mudellu.
In breve, i fan di zcash preferanu u mudellu di startup hibridu per questi esperimenti è i fan di monero preferiscenu un mudellu cumpletamente di base, cum'è tinker with signs rings and research trustless zk-SNARK replacements.
"I ricercatori di Monero è a Fundazione Zcash anu una bona relazione di travagliu. In quantu à cumu a fundazione hà iniziatu è induve andanu, ùn possu micca veramente parlà di questu ", disse Noether. "Una di e regule scritte o micca scritte di monero hè chì ùn duvete micca avè fiducia in qualcunu".
"Se certe persone dettanu grandi aspetti di a direzzione di u prughjettu di a criptografia di munita allora si pone a quistione: chì hè a diffarenza trà quellu è soldi fiat?"
Passendu in daretu, a carne di vacca longa trà i fan di monero è zcash hè a divisione Biggie vs Tupac di u mondu criptu di munita.
Per esempiu, l'ex cunsultante ECC Andrew Miller, è l'attuale presidente di a Fundazione Zcash, hà coautore un documentu in 2017 nantu à una vulnerabilità in u sistema di anonimatu di Monero. I feudi successivi di Twitter anu revelatu chì i fan di monero, cum'è l'imprenditore Riccardo "Fluffypony" Spagni, eranu sconvolti da a manera chì a publicazione hè stata trattata.
Spagni, Noether è Shapiro anu dettu à CoinDesk chì ci sò assai opportunità per a ricerca cooperativa. Eppuru, finu à avà, u travagliu più benefiziu mutuale hè realizatu indipindentamente, in parte perchè a fonte di finanziamentu resta un puntu di disputa.
Wilcox hà dettu à CoinDesk chì l'ecosistema zcash hà da cuntinuà à avanzà versu "più decentralizazione, ma micca troppu luntanu è micca troppu veloce". Dopu tuttu, sta struttura hibrida hà permessu u finanziamentu per una crescita rapida cumparatu cù altre blockchains, cumpresu u monero incumbent.
"Credu chì qualcosa ùn hè micca troppu centralizatu è micca troppu decentralizatu hè ciò chì hè megliu per avà", disse Wilcox. "Cose cum'è l'educazione, a prumuzione di l'adopzione in u mondu sanu, parlendu cù i regulatori, questu hè a roba chì pensu chì una certa quantità di centralizazione è decentralizazione sò tramindui ghjustu."
Zaki Manian, capu di ricerca in l'iniziu Cosmos-centric Tendermint, hà dettu à CoinDesk chì stu mudellu hà più in cumunu cù u bitcoin di ciò chì certi critichi anu da ammette.
"Sò un grande proponente di a sovranità di a catena, è un puntu maiò di a sovranità di a catena hè chì l'attori in a catena anu da pudè agisce in modu cullettivu in i so interessi", disse Manian.
Per esempiu, Manian hà indicatu i benefattori ricchi daretu à i Chaincode Labs finanzianu una parte significativa di u travagliu chì entra in Bitcoin Core. Hà aghjustatu:
"In ultimamente, preferiscu se l'evoluzione di u protokollu hè stata principalmente finanziata da l'accunsentu di i detentori di token piuttostu chè da l'investituri".
I ricercatori di tutti i lati anu ricunnisciutu chì a so cripta preferita averia bisognu di aghjurnamenti significativi per merità u tìtulu "munita di privacy". Forse u pannellu di cunferenza cumuna, è e sovvenzioni di a Fundazione Zcash per a ricerca indipendente, puderanu inspirà una tale cooperazione in e linee di partitu.
"Tutti si movenu in a listessa direzzione", Wilcox hà dettu annantu à zk-SNARKs. "Trevemu tramindui à truvà qualcosa chì hà sia u più grande settore di privacy è senza rifiuti tossici."
CoinDesk, u capimachja in a notizia di blockchain, hè un media chì s'impegna à i più alti standardi ghjurnalistichi è rispetta un strettu settore di pulitiche editoriali. CoinDesk hè una subsidiaria operativa indipendente di Digital Currency Group, chì investe in criptovalute è startups blockchain.
Tempu di post: Jul-02-2019