• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • google
  • youtube

Questi genitori anu persu a custodia dopu avè rifiutatu a chimioterapia per u so zitellu cù u cancro.

Un zitellu di Florida cun cancru hè in custodia statale dopu chì i so genitori ùn anu micca pussutu purtàlu à l'appuntamenti di chimioterapia programati mentre perseguivanu altre opzioni di trattamentu.

Noah hè u zitellu di 3 anni di Joshua McAdams è Taylor Bland-Ball. In April, Noah hè statu diagnosticatu cù leucemia limfoblastica aguda in l'Hospital di Johns Hopkins All Children.

Hà subitu duie volte di quimioterapia in l'uspidale, è i testi di sangue ùn anu micca mostratu alcun segnu di cancru, anu dettu i genitori. Sicondu a testimonianza di u tribunale è e publicazioni in i media suciali, a coppia hà ancu datu à Noè trattamenti omeopatici cum'è l'oliu CBD, l'acqua alcalina, u tè di funghi è l'estratti di erbe, è facenu cambiamenti à a so dieta.

Quandu Noè è i so genitori ùn anu micca pussutu presentà una terza volta di quimioterapia, a polizia hà sonatu l'alarma, pubblichendu una alerta per un "figliolu in periculu mancante".

"U 22 d'aprile di u 2019, i genitori ùn anu micca purtatu u zitellu à una prucedura di l'uspidale medicale necessaria", hà dettu un comunicatu da l'Uffiziu di u Sheriff di Hillsborough County.

McAdams, Bland-Ball è Noah sò stati prestu in Kentucky è u zitellu hè statu cacciatu da a so custodia. Avà sò potenzialmente affruntendu accuse di negligenza di i zitelli. Noè hè cù a so nanna materna è pò esse vistu solu da i so genitori cù permessu di i servizii di prutezzione di i zitelli.

Mentre i genitori si battenu per ricuperà a custodia di Noè, u casu suscita dumande nantu à quale dirittu i genitori anu da determinà u trattamentu medico quandu vola in faccia à i cunsiglii di i medichi.

A Florida Freedom Alliance hà parlatu in nome di a coppia. U vicepresidentu di relazioni pubbliche di u gruppu, Caitlyn Neff, hà dettu à BuzzFeed News chì l'urganizazione significa libertà religiose, mediche è persunale. In u passatu, u gruppu hà organizatu manifestazioni contru à i vaccinazioni obligatorii.

"In fondu li mettenu fora à u publicu cum'è s'elli eranu in fuga, quandu ùn era micca u casu", disse.

Neff hà dettu à BuzzFeed News chì i genitori eranu in fronte è dissenu à l'uspidale chì anu cessatu a chimioterapia per perseguite una seconda opinione nantu à u trattamentu di Noè.

Tuttavia, sicondu i medichi chì ùn anu micca trattatu Noè ma anu parlatu à BuzzFeed News, un cursu cumpletu di chimioterapia hè l'unica opzione cunnisciuta per trattà a leucemia limfoblastica aguda, sustinuta da decennii di ricerca è risultati clinichi.

U duttore Michael Nieder di u Moffitt Cancer Center in Florida hè specializatu in u trattamentu di i zitelli cù leucemia. Ellu disse chì a leucemia limfoblastica aguda hè u cancru più cumunimenti diagnosticatu in i zitelli, ma hà un 90% di curazione per quelli chì seguitanu u pianu di trattamentu cumuni di finu à dui anni è mezzo di quimioterapia.

"Quandu avete un standard per a cura, ùn vulete micca pruvà à cuncepisce una nova terapia chì si traduce in menu pazienti chì sò veramente guariti", disse.

Noah era programatu per u trattamentu di chimioterapia marti è avia ricevutu steroidi di pretrattamentu, hà dettu Neff, ancu s'ellu ùn hè micca chjaru s'ellu hà pussutu sottumette.

I genitori si battenu ancu per una prova di a medula ossea chì mostrarà ancu se Noè hè in remissione, hà dettu Neff.

U duttore Bijal Shah dirige u prugramma di leucemia limfoblastica aguda à u Moffitt Cancer Center è hà dettu chì solu perchè un cancru diventa indetectable, ùn significa micca chì hè guaritu. A remissione significa chì puderia ancu vultà - è piantà a terapia prima, cum'è in u casu di Noè, aumenta u risicu di furmazione, diffusione è resistenza di novi cellule cancerose una volta chì u trattamentu principia di novu.

Hà dettu ancu chì hà vistu zero evidenza chì i trattamenti omeopatichi, cum'è Noè hà ricevutu, facenu nunda.

"Aghju vistu [pazienti] pruvà à fà terapia di vitamina C, terapia d'argentu, marijuana, terapia di cellule staminali in Messico, alga blu-verde, diete senza zuccheru, u nome. Questu ùn hà mai travagliatu per i mo pazienti ", disse Shah.

"Se sapete chì avete una terapia efficace chì guariscerà u 90% di i vostri pazienti, vuleriate daveru chance nantu à qualcosa chì hà un puntu d'interrogazione gigante?"

Bland-Ball hà cuntinuatu à publicà l'aghjurnamenti nantu à u so casu nantu à a so pagina di Facebook, cù i video è i posti di blog chì urgeu à l'autorità per permette à u so figliolu di turnà à a so cura. Ella è u so maritu anu ancu sparte i so pinsamenti nantu à u casu nantu à Medium.

"Questu hè un crunch di tempu è pensu chì alcune di queste persone si scurdanu chì in u centru di questu hè un zitellu di 3 anni chì soffre avà", disse Neff.

"Tuttu chì Taylor è Josh volenu per ellu hè di esse pigliatu. Hè un pocu disgraziatu chì l'uspidale è u guvernu cercanu di allungà questu ancu di più ".

Shah hà dettu ancu chì u casu di Noè hè sfurtunatu - ùn hè micca solu vittima di u cancer, ma u so casu hè ghjucatu in i media.

"Nimu ùn vole separà u zitellu da a famiglia - ùn ci hè micca un ossu in u mo corpu chì vole cusì", disse.

"Cerchemu di cumunicà una comprensione, cù questa terapia hà una chance di campà, una vera chance".

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 06-06-2019
    Chat in ligna WhatsApp!